مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

قهر خدا

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ

هر چقدر که بزرگتر می شدم

از تو دورتر، ولی تو به من نزدیک میشدی.

.

.

هر چقدر که تو از گناه های من رد شدی،من با اشتیاق به سمت ــِش رفتم!.

.

.

روزهایی که تو رو شناختم،سعی کردم،به سمتت بیام!
تا نزدیکی های قله هم رسیدم،اما نمیدونم چرا زیر پاهام خالی می شد

.

.

چرا من و تو هعی در حال رفت و آمد هستیم؟!

.

.

میدونم،می فهمم که ،هم دوسم داری،هم؛ازم ناراحت

اون روزهایی که نماز صبح هام قضا میشه،میدونم ناراحتی ازم

این روزها،دلم به گلدسته های مسجد خوشه،دستام و بگیر!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی