مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

باطن حق!

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

دارم به این فکر می کنم
ک یه سری از حرف ها به سایز  وجودی ــِـ بعضی  از آدم های اطرافت نمیاد
حرف حق و درست و از کسایی باید شنید و قبول کرد که  وجود باطنی شون هم سایز اون حرف باشه...
.
.
.
این روزا حرف حق از دهن کسی ک از گزینش دلم رد شده رو قبول نمی کنم

استادم یه جمله داره ب نام دستکش مخملی رو دست چدنی

اول نیت طرفت و بشناس بعد حرف حق و ازش قبول کن!


حرف حق از دل مرده شیطانیت می کند...


والسلام



من مــقــلــد اســـتــادم هــســتــم
ســــــــایــــه اســـتـــادم مـــســـتــــــــدام....

  • می خی

نظرات  (۲)

یه سری از حرف ها به سایز  وجودی ــِـ بعضی  از آدم های اطرافت نمیاد
واقعیته شدید موافقم
  • محدثه سادات نبی یان
  • سر استادتان سلامت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی