مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مَن ِ اَوَلِ رَمَضـ'ـآنْ

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ب.ظ

+راستی امروز جزء قرآنت و خــوندی؟

-نه!وقت نکردم!

+تـــو ! دیگه کی هستی! ماه رمضونه ها!

-خوب نشد دیگه!

همیشه از چیزهای زوری بدم میومد!

زیارت اجباری!

نماز اجباری!

قرائت قرآن اجباری!

چیزهایی که الان بیشتر مذهبی های  ما در ::.تربیت.::  فرزندانشان پیگیر هستند!

خدا نیستیم ها!

اما ولنگار و بیخیال هم نباشیم در امور دین!

بجای قرائت اجباری جزء قرآن ، میتونی روزی یه آیه بخونی!اما با لذت!

میشه قرآن و با کلید واژه ها حفظ کرد ها!

امتحان کنید!

کاش در امر به معروف و نهی از منکر بجای کمی تند خویی!، لطیف تر بیان کنیم حرف هایمان را...

بود!اینها حرفهای این چند روزه دلم

رمضانــ ـ ـ ـ  ــ  ــتون بهاری

نظرات  (۷)

چقدر کل وبلاگتون خوب بود
عجیب اینجا بوی خوش طلبگی میاد :)
از حجاب اجباری چی؟


پاسخ:
از حجاب اجباری بیزارم!
پس ینی مخالف این کاری هستی که جمهوری اسلامی داره میکنه؟


پاسخ:
کدوم کارها!
گشت ارشاد متضمن امنیت روحی جامعه ست
من منکر بعضی از نواقص نیستم!
امـــا وقتی ما بچه مسلمون ها امر به معروف و نهی از منکر نمی کنیم!
از وظایف نظام اسلامی ست که جلوی بی حیایی عده ای رو بگیره!
منظورم قانون حجاب اجباری بود.
دستاورد گشت ارشاد فقط این بود که ملت رو جریح تر کرد هر کسی هم گرفتن باز با وضع بدتری وارد جامعه شد.
صد در صد از وظایف نظام اسلامی اینه که جلوی بی حیایی رو بگیره ولی نه با زور واجبار که نتیجش بشه این 
بلکه با فرهنگ سازى.
حالا مثلأ در حوضه ی پوشش ،حالا هی به اون جون بگو فلان لباسو نپوش فلانت به همانه! خب جمهوری اسلامی چه جایگزینی داد؟ هیچی. تو فکر کردی بعد اون غربییه بیکار نشسته
نه عزیز من اونا واسه تک تک این ها برنامه ریزی کردند تا جامعه ما رو مدلیزه کنند
پاسخ:
خودت و هم معرفی نکردیا!
کسی که جاهل هست باید آگاهش کرد
بعدش من می گم اول از خودمون شروع میکردیم امر ب معروف و نهی از منکر الان این قضایا پیش نمیومد!
من کی فکر کردم اون غربیه بیکار نشسته؟؟!علم غیب داری؟!
قاون فصل الخطابه آقا جان! حالا چ بد باشه چ خوب!

در ضمن به جای این همه عیب و ایراد راهکار ارائه بدیم خعلی خوبه ها!
یاد بگیریم راهکار و بگیم نصف مشکلات حل میشه
میخوای تا صبح من برات ایرادات و بگم؟؟!
آفرین، کسی که جاهل هست باید آگاه کرد ولی با چی بازور؟
یا فرهنگ سازی و امر به معروف نهی از منکر و ...
پس نگو گشت ارشاد متضمن امنیت روحی جامعه ست.
راهکار هم بین حرفام بود دقت نکردی
پاسخ:
بازم خودت و معرفی نکردیا!؟
کدوم دستگاه کار فرهنگی میکنه؟!
وزارت فرهنگ و ارشاد لابد؟ که تو این دو سه ماه ولنگاری و بی حیایی و داره ترویج می کنه!
نه آقا جان تنها خودمون باید کاری کنیم!
اونم با فکر،نه هردمبیل!
خواهشا بی تدبیری اشخاص و به رهبر یا خود نظام جمهوری اسلامی یا اسلام نسبت نده!

یا علی

بازم ممنون که وقت گذاشتی و پیگیری کردی
آخه من کی بی تدبیری اشخاصو به به اسلام نسبت دادم؟!!
بگذریم ،خوب خودتو به کوچه علی چپ زدی،ولی فرار راهش نیست یاعلی 
پاسخ:
برا بار سوم؟!
خودت و معرفی نکردیا!

آقای خامنه ای به نظرم روشن فکر ترین روحانی حال حاضر هستند
در مورد حجاب هم حرفای بسیار قشنگی رده ند
نمونه اش همین حرفایی که در جمغ مردم خراسان شمالی فرمودن که:
«بعضى از همین هائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقیه‌ى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانم هائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست.

 او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟».  ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید.» »
نیازی برای معرفی نمیبینم 
اصن من چی میگم شما چی میگی
ولی زدن به کوچه علی چپ و طفره رفتن راهش نیست
پاسخ:
....
من فرار نکردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی