مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

تسبیح جامانده ها!

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۹ ق.ظ

این تسبیح هایی که یک جایی جمع شدند، برا خودشون یه عالمی دارند ها!

هر نفری که میاد یه تسبیح بر میداره و برا خودش شروع می کنه ذکر گفتن..

هرکسی با هر نیتی...

زیر جا مهری مسجدمون

پر از تسبیح های جور وا جور هست...

اما {من} خودم یه تسبیح دارم


گفته بودم همدم تنهاییام ــه!

از کربلا اومده برام!

این روزا،پیاده روی اربعین،که داغم می کنه شروع می کنم با دونه های تسبیح ــم ذکر گفتن!

اصلا مــــــــا شیــــــعـــهـ ها بـــــــآید یه یادگاری از کربلا باهامون بمونه!

میدونی برا من جواب داده خیلی وقت ها مانع گناه کردن میشه این یادگاری

ارباب همیشه حواسش به ماها هست!
حتی به مـــــــــــــــــــا جامونده ها از اربعین ـــش

شنبه خونمون روضه ست...

نظرات  (۲)

  • علیرضا منگلی
  • وبلاگ جالبی دارید
    موفق باشید
  • محمد جواد جمالی
  • وبلاگ جالبی داری مطالبش خیلی خوب بود استفاده کردم ممنون
    به وبلاگ منم سربزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی