مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

یقه ی شیطان!

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ

نزدیک اذان مغرب بود
جلسه تموم شد

افطاری و گرفتیم و سوار ماشین شدیم ب سمت منزل...

تو ماشین بزرگواری  بی منظور گفت خیلیا بودن ک اوایل تو بحث مذهب محکم بودن اما چپ کردن

برگشت تو آینه به من نگاه کرد و ادامه داد:

«مثالش همین آقا م....د خودمون،

همین یقه آخوندی که تنش هست،همین مواضعی ک داره،همینطوری ک داره عمل می کنه،اگه اینطوری بخواد ادامه بده چپ می کنه!»

اونشب من به خنده گذروندم ماجرا رو...

اما،حرف عجیبی بود،!

رفیق!،

خواننده گرامی،!

همسایه محترم،!
شمایی که الان داری میخونی این مطلب و...

رو هیچ کس و هیچ چیز غیر خدایی تعصب نداشته باش...

معتدل باش اما نه مثل این رنگ   بنفش!

یا حق

نظرات  (۴)

خدای من تو دلمه، حتی اگه دلم بخواد با همجنسم ازدواج کنم به نظرم این خواست خداست، همون طور که ثابت شده افراد همجنسگرا نمی تونند تغییر کنند. اون وقت افراد خشک مذهبی این رو درک نمی کنند.
پاسخ:
این نظر توئه!؟
پس بندگی کجاست؟!

من شاید خعلی چیزا دلم بخواد انجام بده اما یه حدودی،ی قانونی شاید نزاره....


خدای من تو دلمه... «به نظرم یکم شعاریه!».

دوست دارم بهم سر بزنی باز...
با اجازتون من این عکسو برداشتم صلوات هم فرستادم 
راضی باشید 
پاسخ:
یا حق
پایدار باشین
  • محدثه سادات نبی یان
  • یه وقتی، یه جایی، ادم به این نقطه می رسه که هیچ کسو نباید قضاوت کنه.
    هیچ کسو تحت هیچ شرایطی...
    گرچه گاهی تجربه ی بزرگترا آدمو میترسونه...
    تذکر دادن یه چیزه، قضاوت کردن چیز دیگه...
    ساده س، ولی عمل کردن بهش سخته.
    خدا عاقبت هممونو ختم به خیر و شهادت کنه.

    لینک شدید
    یا علی
    غیر خدا رو هیچکس نباید تعصب داشت
    این از تجربه هایی هست که سخت به دست آوردم ... سخت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی