مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

تلخی قهوه یا شیرینی قند چــایی؟

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ

پست های من بیشتر تو تفکراتم کلید میخورن

مثل این پست!

این پستی رو که دارم مینویسم و احتمالا تا انتها برسه به دلم خواهد نشست

چــایی رو تعارف کرد سمت من!
برداشتم و با یه قند کنار نعلبکی،گذاشتمش روی میز
آدم رو به روی من داشت قهوه تلخ میخورد و من چــآیی رو شیرین با قند!
آدم رو به روی من با یه اخم با لذت قهوه تلخ ش و می نوشید و من با شیرینی قند دل بهم زن چاییم و مینوشیدم!

دارم ب این فکر می کنم آدم های تلخ و با یکم تندی و تلخی اخلاقش ون میشه با لذت تحملشون کرد!
چون اون لذتش، لذت صداقت و تلخیشون برای اینه که حرف حق برا همه مون تلخ ـــه!

اما شیرینی، دل و بهم میزنه مثل دروغ شیرینی که ممکنه نزدیک ترین فرد  تو زندگیت بهت بزنه تا جایگاهش و پیش تو حفظ کنه!،

گرفتی چی می خوام بگــــم؟

یا حق

  • می خی

نظرات  (۳)

پست خیلی قشنگی بود واقعا
قلمتون خوبه
پاسخ:
نظر لطفتونه
  • یاس منتظرالمهدی
  • قشنگ بود...
  • محدثه سادات نبی یان
  • حق حق حق ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی