مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

غفلت

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ب.ظ

غفلت کردم !

می دونم،به روم نیار

فقط این و بگم

اشتباه کردم به غیر تو گفتم:{رفـــــــــیقم} می شی؟

یه تسبیح که از {کربلا} اومده برام

                                           شده همدم لحظه های تنهاییام!

غرور لعنتی و می ذارم کنار خاضعانه به {خــــدا} می گم:


ببخش بخاطر اون لحظه هایی که دیدی و باز برنگشتم به سمتت

                                                                                  {خدا} خیلی خوبی ها!خوبه که من بنده ی توأم

یا رفیق من لا رفیق له...

  • می خی

نظرات  (۱)

سلام بر دوست گرامی ولاگ خوبی داری موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی