مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

آسمان فیروزه ای

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

سرم رو صندلی اتوبوس بود

چشام و بسته بودم از خستگی برگشت

باز که کردم هوا نیمه ابری بود و ترافیک راه

مونده بودم از سوژه بالا سرم عکس بگیرم یا نه؟!

ســـــــــــــوژه و کم رویی من و دوربین گوشی!

هه!

گرفتمش!

خیلی حرف داره تو خودش عکس پایین!

من و که برد به دوران بچه گیم،خونه مامان بزرگم،تابستونا،تو ایوون خونه شون،رو پای بابابزرگم که خوابیده بودم.....

شبیه شه!

نه؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی