مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

حضرت آقا،ولیــ ـ ـ ـ ــعصر!

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

یک روز بعد از نیمه شعبان:

چ فرقی کردی؟!

هوم؟!

تو دلت هنوز آقا هست یا  باز دوباره....

یا اینکه مثل صبح بعد از روز عاشورا روال زندگیت عادی شده؟!!!

همه مون همینیم ها!

همه که نه!

انتظار هم برامون عادی شده!

ای کاش از ته دل آقا رو میخواستیم

حضرت آقا،ولیــ ـ ـ ـ ــعصر(عج)

بین ولی و عصرمان فاصله ست

تا مگر این فاصله را برداریم و شما که نه

ما بیاییم...

تکلیف دل چیست؟!آمدنت یا نیامدنت؟؟

نظرات  (۱)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی