مینویسم برای دل

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

رویای صادق

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ

نمیدونم بگم خواب یا رویا!

تصمیم مو گرفته بودم!

امروز ظهر خواب که بودم

تو مسجد محله مون دیدم خودم و

همون آقا سیدی که همه دوسش داشتن داشت روضه خوانی میکرد برای ارباب

همین که وارد شدم چشاش تو چشام قفل شد!

با همون قطره اشکی که از گوشه چشمش می ریخت بهم فهموند صرف نظر کنم از تصمیمی که گرفتم

نمیدونم جد آقا سید به امام حسین (ع) میرسه یا نه!

اما امروز شب میلاد امام حسین (ع) بود

شاید بی ربط نبوده باشه

دل ـــم دیگه سرد شده آقا!!!!

نمیتونم برم!

                                                       سربـلنـــدم کـــن

                                              ازت عــــــــــزت میــــــــخوام

  • می خی

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز ممنون که به وبم سر زدی 

در حال و هوای دلتنگی…
یادت را به آغوش کشیده ام….
چه غریبانه و ناجوانمردانه……
باختم این احساس را…..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی